Klachtenprocedure

Ik heb een klacht 

 Bij Huis voor Gezondheid (waar eerstelijnszone BruZEL deel van uitmaakt) hechten we veel belang aan jouw mening. We streven naar duidelijke, kwaliteitsvolle en klantvriendelijke dienstverlening voor alle Nederlandstalige zorg- en hulpverleners. Heb je een idee, suggestie of opmerking? Laat het ons weten! 

  

Hoe meld je een klacht? 

Loop je ergens tegenaan? Neem eerst contact met ons op via [email protected]. We luisteren graag en zoeken samen naar een oplossing. 

Kom je er niet uit? Dien dan een klacht in via dit formulier. 

 

Wanneer is een klacht ontvankelijk? 

We behandelen je klacht als: 

  • Het gaat over een actie, evenement of dienst van Huis voor Gezondheid die minder dan drie maanden geleden plaatsvond. 
  • Je klacht formeel en schriftelijk is ingediend, met je contactgegevens. Anonieme klachten kunnen we helaas niet verwerken. 
  • Een klacht is niet ontvankelijk als: 
  • Er al een formele procedure loopt over hetzelfde voorval via een andere instantie. 
  • Huis voor Gezondheid (BruZEL) geen betrokken partij is. 
  • Het onderwerp de interne werking van Huis voor Gezondheid en BruZEL betreft. 

 

Wat gebeurt er met je klacht? 

Je klacht wordt doorgestuurd naar onze interne klachtencommissie, bestaande uit de directeur van Huis voor Gezondheid en de voorzitter van het bestuursorgaan. 

  • Binnen 10 werkdagen ontvang je een bevestiging van ontvangst en hoor je of je klacht ontvankelijk is. 
  • We laten je weten hoe we je klacht behandelen en wie dit doet. 
  • We streven naar een zorgvuldige afhandeling binnen een redelijke termijn en houden je op de hoogte van elke stap, inclusief de uitkomst en beslissingen. 

 

Heb je vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.